vineri, 16 iulie 2010

reload game

Soarele nu rasarise inca.asternuturile se mentineau calde.fusese aici.
si dupa atata timp,am putut sa-i simt din nou trupul tremurand peste al meu,am auzit din nou ceea ce mult nu am mai auzit,ceea ce nu credeam ca o sa mai aud vreodata:mi a soptit din nou 'te iubesc'.
amintiri,reprosuri,lacrimi,zambet sters,prezent,o alta persoana din viata ta.->scrum.
discutia noastra?nu mi-o amintesc clar,toate gesturile se deruleaza in mintea mea vag..ca zborul unui pescarus ratacit.
si i-am spus din nou.nu!nu are cum!nu ai cum sa uiti totul,sa treaca totul precum un curcubeu.
-nu ai de unde sa stii.
-se vede.esti confuz.nu stii ce sa alegi.ce te atrage mai mult.
-nu.eu cred ca tu esti in situatia asta.
-niciodata!la noi e totul de neegalat.oricat ai incerca sa faci cu ea ce faceai cu mine nu o sa iasa la fel.
-sincer mi-e mai bine asa.
-minti!
-n-ai de unde sa stii.
-ba da.
-ti-am spus mereu sa vorbesti in numele tau.
-cat timp e vorba de noi...trecut, prezent sau viitor...vorbesc in numele nostru.
-..
fata plangea.
-nu mai plange.nu suport sa te vad plangand.
-dar nu plang.
-nu minti.ce pot sa fac sa te simti mai bine?
-nimic.
dupa cateva minute de tacere, fata,tremurand, ii zice:
-apropie-te.nu-ti fac nimic.
-nu incerca..
s-au imbratisat.
-te simti mai bine?i-a spus el.
-nu stiu..a raspuns intr-un final ea,fericita ca dupa atata timp se cufunda iar in bratele lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu