marți, 7 aprilie 2009

plecare.intoarcere.

Am plecat. Ba nu, m-am întors. Oare am fost plecata? Unde? Pentru cât timp? În ce tara? În ce lume? În ce labirint m-am ratacit! Oare m-am regasit dupa ce m-am plimbat prin vene si m-am rugat în fata altarului ridicat sufletului? Oare am înteles ceva din conexiunile nervoase si din afecte? Am coborât si am urcat prin zonele freudiene. M-au izbit întunericul si durerea subconstientului si m-am blocat în fata simplitatii evidente.
Cine sunt? Nu mai stiu. Ce am fost? Undeva, pe o hartie, a ramas imprimata o parte din mine. Cine voi fi? O parte din tine voi fi mereu. Asa cred.
Si ce grele sunt diminetile când trebuie sa te privesti în oglinda si sa încerci sa te recunosti.
Dar m-am întors din tine in mine. Si îmi este mult mai bine asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu