sâmbătă, 11 aprilie 2009

totul.

Ai avut puterea sa pleci. Pentru ce? Pentru o lista cu fostele? Pentru ce m`ai facut sa te iubesc? Ca sa pleci tu si sa raman confuza in coltisorul meu rece? De ce ai plecat? Ca sa ma afund intr`un ocean de intrebari fara raspuns? M-ai lasat singura cu intrebarile si indoielile mele, cu ecoul cuvintelor tale ce ma alinau pana mai devreme. Cuvintele tale ce acum sunt doar niste franturi de inima in vorbe reci ma rascolesc pana in strafunduri. Zilele astea am avut timp sa ma gandesc si la mine. Si stiu. Nu mai vreau sa plang, nu mai vreau sa iubesc urand. Nu mai vreau sa`mi fie frig si sa`ti duc lipsa pentru ca doar tu stiai sa ma incalzesti. Nu mai vreau sa doara. Vreau sa iesi din viata mea ca sa pot fi fericita. Vreau sa plec departe de tine, vreau sa ma pierd in intunericul ce ma pandeste. Vreau sa se prabuseasca lumea. Vreau sa trec pe taramul de dincolo. Vreau sa mor. Tu esti totul, iar pe mine totul ma omoara.

Un comentariu: