luni, 23 februarie 2009

nedefinit.

Cand mi-am facut blogu'.. mi-am propus cu Alina ca prima postare sa fie despre prietenie. Tipa a avut inspiratie, asa ca a scris. Eu abia acum ma gandesc ce inseamna prietenie. Nu cred ca as putea defini prietenia. Mie mi se pare a fi un lucru abstract care se regasesete in alte lucruri.Prietenie? Incredere si respect. Sinceritate si sprijin. Toate astea reciproc. Prietenia este atunci cand ierti, atunci cand poti dezvalui orice secret celui de langa tine fara sa te indoiesti de el. Cineva spunea ca 'Prietenia este inchisoarea sufletului de bunavoie in trup strain'.. atunci iubirea ce e? Nu era oare iubirea sentimentul suprem? Nu iubirea este cea mai importanta? Ba da. Dar iubirea este cuvantul care denumeste sentimentul fata de cineva, de un prieten sau de partener, iar prietenia este denumirea relatiei dintre 2 sau mai multe persoane care se iubesc'ca intre prieteni'. Prietenia pentru mine este tot iubire, da nu este egala cu iubirea pe care o porti partenerului. Poate ca mai am de invatat multe lucruri despre prietenie si prieteni... dar asta candva in viitorul apropiat.

P.S.: Iar tu iubii, sa sti ca te iubesc si o sa fiu mereu alaturi de tine. Te iubi iubii.
["Prietenie. Incredere si respect. Prietenia este iubire fara aripi. Te iubesc."(Alina)]

Un comentariu: