joi, 19 februarie 2009

viciile-sarea si piperul vietii


Ma gandeam azi la vicii ... nu stiu de ce asa aiurea dar ma gandeam ... si mai ales la ce vicii am eu. Cineva la un moment dat zicea ca viciile se schimba dar intotdeauna numarul lor ramane constant - in cazul meu nu prea e adevarat - acumulez din ce in ce mai multe vicii.

Sincer nu ma deranjeaza asta catusi de putin ... dar e asa interesant ca idee. De ce am zis ca nu ma intereseaza ? pentru ca in opinia mea viciile sunt cele care condimenteaza cate putin viata - fie ca iti place sa fumezi, sa bei sau sa faci sex ... sau mai stiu eu ce se poate considera viciu.

De fapt ideea la care doresc eu sa ajung e ceva de genu : pentru a simti ca traiesti nu trebuie sa faci totul bine ... perfect. O viata fara deceptii .. vicii .. rasturnari spectaculoase de situatie sau relatii complicate ( a nu se intelege complexe ) nu este o viata pe care o simti ca o traiesti ... Evident ca si excesul de astfel de experiente te aduce in pragul in care omori pe cineva.

In ultimul timp am avut din ce in ce mai multe discutii despre viata cu diferite persoane ... si fiecare are o viziune propie ... eu personal daca nu ma arunc cu capul in fata si ma lovesc de un pom oarecare ... si apoi ma ridic si ma lovesc iar de acelasi pom ... nu as simti ca traiesc ..

Cineva azi imi zicea ca nu poate sa creada ce am scris eu mai devreme despre fericire .... e asa de greu pe inteles? chiar am avut senzatia ca am scris despre fericire la modul cel mai general ... Asa percep eu fericirea ... asa vreau sa o percep si peste 20 ani - probabil nu asa se va intampla dar in naivitatea mea cred ca nimic nu o sa ma schimbe.

Poate e vorba de orgoliu ... poate e vorba de orice altceva ...

2 comentarii:

  1. Imi place titlul:x
    E Minunat..eu una nu stiu de unde le scoti tu pe astea.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa fumezi, sa bei sau sa faci sex, sa faci sex, sa faci sex, sa faci sex, sa faci sex, sa faci sex... sa faci sex.

    RăspundețiȘtergere