duminică, 22 februarie 2009

am plecat deja?[asta-i intrebarea]



Esti cel mai prost.
Cum ai putut ma?
M`ai facut sa te iubesc...Pentru ce?
Pentru un capriciu de'al tau? Pentru o lista de foste? Pentru ca stiai ca eu sunt aici si tu acolo?
Si cu mine ce ai ma de gand sa faci?
Nu vezi cum plang? Nu vezi ca lacrimile astea sunt pentru tine? Sau nici macar nu'ti pasa? Ei bine, atunci afla ca daca nu`ti pasa si daca nu-ti asumi responsabilitatea pentru ce ai facut.. esti un las.
Si pentru ce sufar? Pentru tine! Da'ti seama cat de.. penibil esti!
Ai avut totu' ma..Totu'! Chiar sub nasu' tau si tu m`ai lasat sa plec. Acum, esti cu alta, sau nu esti, de fapt, nici nu mai conteaza, tu doar spune'mi un lucru..
Crezi ca o alta EA te iubeste asa cum te iubesc eu? Crede'ma ca NU.. Ti'a placut ca am venit la tine? Ti'a placut ca si acum sarutul tau e pe buzele mele? Ti'a placut ca ai ceva al meu?ceva din mine e la tine. De fapt, doua lucruri, al doilea, e inima ba.. Da' tu esti prost si nu stii ce sa faci cu ea..
Revino'ti ...Sau macar da'mi zambetul inapoi, tu oricum nu stii sa'l apreciezi.. Iti amintesti cum ma iubeai cand ma vedeai zambind? Nu.. pentru ca nu vrei.
Si acum sa nu'mi spui ca ai avut motivele tale , ca n`are rost..Ai minti. Ai fi ironic din nou. Stii bine ca nu'i asa. Cand totul a fost frumos pana ieri, trebuie sa fie si azi. Nu se poate altfel. Dar tu esti doar un imatur ce s'a vazut stapan pe ceva si s'a hotarat sa lase si acel lucru balta.. te crezi important si te simti si tu pentru prima data in viata aia a ta patetica, iubit..Iubit in adevaratul sens al cuvantului..Nu toate iubirile de 3 zile de care ai avut parte pana acu'..
Nu m`am schimbat, nu te-am uitat.
Si crede'ma ca vreau ce e al meu, inapoi.. zambetul, visele si restu..

Un comentariu: