miercuri, 18 februarie 2009

Vreau sa raman 'salbatica'.


Stiu,va uitati la televizor.Ne uitam toti prea mult la televizor,uitand de noi.Unele programe ne merg la inima,altele ne rascolesc profund,unele nu ne spun nimic,insotindu-ne intr-o fireasca nevoie de companie,oricare ar fi ea,numai miscare sa fie,sunet sa fie,oameni care sa se manifeste in felul lor sa fie si somnul sa vina peste sufletele noastre precum o dulce moarte de care ne este teama si pe care o dorim ca pe o scapare din cusca plina de gratii a vietii,pe care, naivi si septici, o consideram noroc sau blestem.
Stiu,va uitati la televizor.Si eu ma uit.Poate nu reactionam la fel,ceea ce este absolut firesc.Eu am insa posibilitatea sa ma manifest aici.Voi aveti posibilitatea sa va manifestati in fata familiei,a celor apropiati,dar mai inainte de toate,avand telecomanda in mana,puteti sa puneti punct placerii(ceea ce nu cred ca veti face)sau sa rupeti gatul calvarului,mizeriei si prostitutiei.

Postul de televiziune PROTV este,fara dubii,pentru mine cel putin,unul prestigios,unul profesionist,unul modern,etc.Duminica seara,PROTV ne-a adus in case un film,care,ar fi avut drept scop sa ne zguduie,sa ne scarbeasca apropo de virusul HIV si de nemernica boala la moda,SIDA.Acest film s-a numit „Misterele epocii moderne" sau ceva de acest gen.
Este,sa fim intelesi,o unitate in diversitate,insa nu stiu cum inteleg unii,dar eu am avut un soc.Recunosc,a fost un film la care nu ar fi trebuit sa ma uit,deoarece era interzis minorilor,dar nu credeam ca se poate ajunge atat de departe,ca omul se poate injosi atat de mult.Scarba m-a lovit in plin si mi-am blestemat neputinta de a-mi sparge propriul televizor.
Nenorocitul,degeneratul care a facut acest film a vrut,vezi Doamne,sa atraga atentia asupra lucrurilor care se intampla in secolul XX,mai precis asupra infernului numit SIDA.La inceput,am crezut ca este un film interesant,despre cum am evoluat noi,oamenii,insa,sub masca ideii nobile declarate,ne-a purtat fara scrupule,fara remuscari,intr-o lume scarboasa.
Doamne,unde am ajuns?Unde este rusinea?Unde este bunul simt?Mocirla slinoasa a sufletelor bolnave,care injunghie somnul chiar si celui mai echilibrat om,ne-a invadat ochii,gura,sufletele mereu in cautarea unui punct de sprijin.
Stiu,va uitati la televizor.Ma uit la televizor.Insa,dupa duminica aceasta,o sa am nevoie de un punct de sprijin.
Nu pot sa cred ce se intampla!Nu vi se pare ca omul a ajuns sa-si bata joc de el?Daca da,inchideti ochii scarbiti la vederea unor astfel de infernale nascociri.Nu ne reprezinta!Oamenii mai au inca sperante,mai vor sa fie oameni!
Daca aceasta este o mostra a civilizatiei la care ar trebui sa ajungem,mi-e scarba de aceasta civilizatie si vreau cu toata fiinta sa raman „salbatica".

Un comentariu: