sâmbătă, 21 februarie 2009

tu poti explica iubirea?

ma gandeam sa renunt la blog. prea multe sentimente si lucruri personale. prea multa implicare. prea mult timp pierdut.

ca si cu jurnalele pe care le scriam cand eram in generala: scriam tot ce simteam , tot ce vedeam ..iar cand le reciteam radeam si simteam nevoia sa le arunc.
dar acum nu vreau decat sa ma descarc. si am nevoie de jurnal.

ma gandeam azi ce inseama sa iubesti. de fapt, am avut o discutie cu o prietena, ce inseama "a iubi". si a trebuit sa raspund sincer.
o singura data in viata mea am simtit ca iubesc. si inca simt. un singur baiat. era ceea ce eu nu credeam ca exista. atractia fizica? da, exista si ea. am trecut prin multe datorita lui. nu a fost usor, pentru ca nu stiam ce inseamna sa iubesc o persoana astfel incat sa pot sa-mi dau si viata pentru ea. nu stiam ce simt, nu stiam ce fac. mi-am dat seama numai dupa ce l-am pierdut ca l-am iubit. nu mai puteam fara el. simteam cum ma sting de dorul lui.. oare avea sa fie propriul meu apus? si nu stiam daca si el m-a iubit.a doua oara cand ne`am impacat a fost mai greu. sa pleci de la incredere 0,1%.. sa crezi ca tot ce ne leaga este doar dorinta mea de a`l avea.. de a fi numai al meu.
dar acum mi-am dat seama ce inseamna sa iubesti. nu sa te gandesti tot timpul la el. nu sa il visezi in fiecare noapte. nu sa ti-l doresti aproape. inseamna sa il faci sa fie mandru de tine. sa ii vrei binele. sa ai o stare de liniste cand te gandesti ca el e bine. sa ii porti de grija.
asta inseamna pentru mine sa iubesc. sa il fac fericit. chiar daca asta inseamna sa fiu la sute de kilometri departare.['nu conteaza distanta cat conteaza ce simtim, eu te iubesc, tu ma iubesti, avem ce ne dorim.']
imi cer scuze daca nu m-am exprimat prea coerent. e prea tarziu si e prea mult vin in sange.

tu ce intelegi prin iubire?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu