miercuri, 18 februarie 2009

ce insemn eu pentru tine.


Merg pe o strada... Totul in jurul meu e mut,ma inconjoara o ceata neagra,iar eu incerc sa trec prin ea... Merg prin intuneric,intru intr-o lume in care totul e sadic, nu ma pot trezi si tip... Milioane de voci imi bantuie mintea,ma cheama la ele,incerc sa fug dar ma opreste ceva. Pe loc imi vin in minte toate amintirile si cad...Ma prabusesc fara putere,cazand intr-un gol al inimii mele... Privind in gol... Vocile ma cheama mereu...Ridic privirea... Din ochii mei curg lacrimi de sange... Gandul ca nu voi mai fi cu el ma innebuneste si fug...Fug prin intuneric cautand lumina... Gandurile ma omoara, mii de umbre negre vin spre mine si eu ma sperii... Fug incontinuu tipand si strigand dupa ajutor;nimeni nu ma aude, nimeni nu ma vede... Stiu ca doar el ma poate salva,ma poate scoate din infern,dar el nu va veni... Si mor din nou... Din nou vocile ma indeamna sa ma duc spre ele iar eu tip din nou... Ma ridic,ma uit in jur; Totul e negru... Fug din nou si cad... Ma ridic, fug si cad din nou... Lipsita de orice putere, ma prabusesc la pamant si plang... Aud o voce blanda care ma intreaba:Te va salva vreodata?

Un comentariu:

  1. pentru mine insemni muuult:x

    "Prietenia este inchisoarea de bunavoie a sufletului in corp strain. Te iubesc."

    RăspundețiȘtergere