luni, 23 februarie 2009

litera C.


Ma gandeam azi sa mai scriu ceva despre Cata.. cine e Cata? toti stiti cine e Cata. Ei bine, pentru mine C(pentru ca imi place sa vorbesc'codat') este lucrul vital, indispensabil vietii mele...trairea interioara. Este singurul lucru mai important decat viata mea... este ceea ce eu nu voiam sa cred ca exista. Este drumul spre regasire. Pana acum ceva timp in urma. Banuiala ca nu pot trai fara el a devenit acum o certitudine.
C este singuru baiat pe care l-am iubit, il iubesc si cred ca o sa-l iubesc foarte mult timp de acum incolo.
Ce imi place la el? E simplu. TOT. Fizic si psihic. El este aer, hrana, viata. Fara el nu exist.
Stateam noaptea trecuta si ma gandeam cat de proasta pot sa fiu cand pun botu la orice.
Nu facem decat sa ne certam ca doi prosti.. pana se plictiseste unu .. care zice 'te iubesc' si apoi gata.
Da' oare certurile astea ce rol au? Te rascolesc? Te face sa te racesti? Te leaga de cel iubit? Pe mine una.. ma face sa ma simt mult mai atasata de el, sa-l iubesc mai mult. Pentru tine ce inseamna o cearta? Pentru tine ce reprezinta persoana iubita? Nimic? Totu'?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu