miercuri, 18 februarie 2009

Feminin vs. Masculin

Incercand sa zambesc am realizat ca nu oricand poti. Stresul si oboseala isi spun cuvantul si poate singurul motiv pentru care nu am putut sa zambesc atunci cand am vrut a fost subconstientul meu, care astazi a procesat de vreo 10x mai mult decat in mod normal. Inca ma intreb cum ar fi fost daca as fi fost baiat... mai putine griji, mai putine probleme... dar NU sunt baiat :) Si uneori chiar multumesc ca nu sunt.Momentan baietii mi se par prea infantili, cu prea putina vointa de maturizare si asta ma face sa-mi dau seama ca poate nu este, cum spun unii [sau isi doresc], egalitate intre femei si barbati. Poate este egalitate... in drepturi. Femeia intotdeauna va fi superioara barbatului. Intotdeauna va fi rationala si matura. Singurul lucru care ma revolta este ca femeia inca se mai lasa batjocorita si calcata in picioare de un barbat. Doamnelor, domnisoarelor treziti-va! Aveti o viata! Nu mai lasati barbatii sa va conduca!Poate va fi o lectie pentru voi si daca nu... chiar imi pare rau!

O voce din off: Cel mai crunt blestem e să te întâlneşti cu furia unei femei rănite. E genul de întâlnire din care n-ai cum să ieşi viu.

Nu am nevoie de tine. Poţi să te însori liniştit. Puţin îmi pasă. Pur şi simplu te urăsc pentru că m-ai adus în starea aia în care să-mi dau voie să iubesc. Acum nu. Acum gata. S-a terminat. Erai ultima speranţă, ultima încercare, ultima şansă pe care o dădeam unui tip să-mi demonstreze că NU e aşa cum cred, că nu sunteţi toţi la fel. Dar sunteţi. TOŢI. S-a dus. Nu mai cred în bărbaţi. Înainte mai aveam umbra unui dubiu, dar acum sunt convinsă că sunteţi incapabili să iubiţi altceva decât propriul eu.

Mă amuză băieţeii care se vaită că au suferit din dragoste şi că nenorocita dracului ce a îndrăznit să le facă. V-a rănit orgoliul, mă, nu sentimentele. Voi nu suferiţi din dragoste, voi suferiţi din mândrie. Nenorocita, pe care, personal, o ador, indiferent cine ar fi ea, v-a umilit, v-a pus coarne, v-a acceptat cadourile şi a rămas în continuare cu picioarele încrucişate, a profitat de buzunarul dvs., dar s-a culcat cu altul, curva.

Vă salut, domnilor. Aşteptaţi-vă la tot ce poate fi mai rău. O să vă iau oricum prin surprindere.

2 comentarii:

  1. Minunataa!
    Imi place imi place imi place!
    si te rooog sa te tii de scris:x k scrii minunat!:X
    si sa nu te prind ca iei lenea in bratze k te bat:))
    >:)
    "Prietenia este inchisoarea de bunavoie a sufletului in corp strain. Te iubesc."

    RăspundețiȘtergere