joi, 19 februarie 2009

te iubesc.[part I]


Iubirea? Da, exista! Pretutindeni! Tu iubesti? Eu iubesc... eu TE iubesc. Toti iubim macar o data in viata. Iubirea este ceva care ne face fericiti... Datorita ei ne trezim cu zambetul pe buze, trecem visatori printr`o zi care urma sa fie greoaie de fapt si adormim fericiti si nerabdatori ca maine va fi o noua zi...plina de iubire. Tot ea ne face optimisti si plini de viata... Hmm..Te iubesc.. aceste cuvinte sunt atat de uzate, atat de simple incat pot fi spuse foarte usor de oricine oricui. Cuvinte cu forma, dar fara esenta.
Iubirea ta imi da viata. Te iubesc si asta ma face sa fiu mai buna, mai frumoasa, mai intelegatoare, dar iubirea ta pentru mine ma face sa fiu cea mai buna, cea mai frumoasa, cea mai intelegatoare. "Te iubesc" e putin spus. "Te ador" parca se apropie de ceea ce simt eu pentru tine. Eu te iubesc mai mult decat te iubesc, te ador mai mult decat te ador, te ador mai mult decat ieri si mai putin decat maine. Privirea ta imi da aer, existenta ta ma face sa fiu constienta de existenta mea.

2 comentarii: