miercuri, 18 februarie 2009

de ce?


Unde esti?de ce nu te mai vad? Unde ai plecat? Vreau sa vi.Nu..nu pot trai fara tine..de ce? De ce trebuie sa fi altfel? Ce vrei sa-mi arati? De ce de cand ai plecat(nici acum nu realizez unde)toate s-au schimbat..vreau sa pot schimba ceva..orice! As face orice sa vi inapoi..te priveam ore in sir..intelegeam tot ce voiai sami zici si stiam de fiekre data k esti aici..langa mn..iti zambeam..imi zambeai..te iubeam..ma iubeai..azi..nu mai esti..nu mai esti..Razi! Plang! Vorbesti! Ascult!si totusi..de ce te mai iubesc? ce iubesc? esti dekt o amintire si nimic mai mult! de ce?tot ce a fost alb acum a devenit negru..tot ce era clar a devenit neinteles..eu am devenit..ce?nu te inteleg.nu vreau s te inteleg..puteai sa ramai..cu mine..si totusi nu ai vrut.te caut..si nu te gasesc..nu esti..ieri mam uitat dupa tine..degeaba..si maine o s ma uit..degeaba..azi imi e frica..imi e frik de tine si de absenta ta..de lipsa ta..nu pot sa te las sami faci rau si azi..azi nu..nu..vreau sa te uit!..oare si tu vrei acelasi lucru?oare tu ce vrei?

Un comentariu:

  1. esti cam curioasa nu crezi?
    imi place..esti..asa..spirituala si sentimentala si minunata:X

    "Prietenia este inchisoarea de bunavoie a sufletului in corp strain. Te iubesc."

    RăspundețiȘtergere