miercuri, 18 februarie 2009

nu'mi pasa!

Nu'mi pasa cum arat in ochii lor, daca ochii tai ma priveau cu dragoste.Nu'mi pasa ce cred ei, daca tu ma credeai universul tau.Nu'mi pasa de ce ei ma urasc, daca tu ma iubeai.Acum spune'mi.. De ce a trebuit sa strici tu totul? De ce nu poti macar o data in viata sa te impui? De ce nu poti sa faci sa fie bine? Oricum, stii prea bine ca nu o sa mai fie la fel. De ce? Pur si simplu pentru ca sunt unele lucruri care se iarta, dar nu se uita. Iar tu, ai reusit sa pastrezi aparentele, cu cateva mari exceptii. Hai acum, spune'mi, de ce in ochii tuturor ai ramas baiatu' ala cuminte si cu bun simt, iar in ochii mei esti doar o marioneta in mainile altora. Inca mai cred ca esenta ta nu e asta, ci ca adevaratul "tu" zace ascuns undeva intr'un loc cunoscut numai de mine. E chestie de timp pana o sa te descoperi tu pe tine insuti si atunci poate o sa realizezi.. Pana acolo insa, e drum lung si drumul asta nu'i pentru neinitiati. Eu am reusit sa'l parcurg, asa ca nu inteleg ce te'ar determina pe tine sa o faci.Aseara, cineva foarte drag mie mi'a spus un lucru ciudat.. "Lasa'l asa. Nu trebuie sa'l schimbi tu. Simpla ta prezenta o sa'l faca sa se trezeasca si o sa se schimbe singur". Dar, daca nu se va intampla asta? Stii bine ca fara "tu", nu exista niciun "eu".

Un comentariu:

  1. ultima fraza m.a dat pe spate..
    Mi.a placuuuuut:x
    "Prietenia este inchisoarea de bunavoie a sufletului in corp strain. Te iubesc."

    RăspundețiȘtergere