luni, 16 martie 2009

nemarginit.

Devine din ce in ce mai greu sa imi exprim starile si sentimentele pe o hartie altfel incat sa fiu inteleasa de toti. Deseori Ana-Maria ma intreaba: 'ce ai vrut sa zici cu...?'... Si totusi, daca nu inteleg altii ce simt sau ce vreau sa spun eu simt, pentru ca am si eu un suflet si stiu ca nu sunt asa de puternica cum vreau sa par, ba din contra, pun totul la suflet.
Ei uite ca m-am gandit sa scriu ceva despre ea, despre iubi mea, pentru ca multe postari le-am scris asa, doar ca e sursa mea de inspiratie.
E bine atunci când îti schitezi o modalitate în care sa vorbesti despre o persoana,cand vezi o modalitate in care lucrurile se vor desfăşura într-un anumit domeniu, când, în sfârsit, pare ca piesele se aranjeaza la locul lor, când treaba începe sa prinda contur.
Asa ca mi-am suflecat mânecile, m-am înarmat cu ambitie, am tras adanc aer in piept si m-am apucat de treaba.
Deodată, totul nu mai e. Tot ce mi-am planificat, toate schiţele , toate ideile deja canalizate într-o anumită direcţie au întâmpinat un zid mai mare decât mine. Nu o dată în viaţă, dar acum.
M-a oprit puţin să mă gândesc. Şi chiar dacă pare că acum e vremea cercetării, poate că ...încă nu este. Este vremea dezvaluirii a ceea ce simt. Si poate nu dau tot ce am mai bun din mine, dar macar incerc. Înainte de a face cale întoarsă, înainte de a pune punctul, să verific? Oare mai poate fi vreo uşă secretă, vreun punct slab al zidului pe unde m-aş putea strecura, şi astfel să nu trebuiască să pun punct? Ci să pot continua cu ce mi-am propus? Pai da, pentru ca ideile care le am acum pot trece si prin zidul chinezesc, pentru ca ceea ce simt eu acum nu mai poate schimba nimeni, si pentru ca, pentru prima oara in viata, sunt sigura de ceea ce vreau sa fac.
La inceput nu ne sufeream, dar am inceput sa ne intelegem cand ma asteptam mai putin, si ne trezim acum ca suntem aproape cele mai bune prietene(din partea mea). Petrecem destul de mult timp impreuna, avem destul de multe obiceiuri comune('love') si avem stari si ganduri asemanatoare. Si acum sa spun si eu ce imi place la tine:
-imi place cand incepi sa tipi prin clasa 'iubi am un looooveeee'
-imi place cand ne luam de mana si pentru o clipa ne oprim in loc, ochi in ochi, si apoi traversam
-imi place cand te crizezi ca o isterica ce esti
-imi place cand te risti pentru mine
-imi place cand te dai mare
-imi place cand ma iei in brate
-imi place cand imi iei apararea
-imi place cand te enervezi ca ma strangi de obraji si ma pupi pe nas ca puiu'
-imi place ca mirosi ca puiu' dupa ce 'lovesti'
-imi place cand iti spun 'ti`am spus io ca asa o sa se intample da` nu m`ai ascultat', iar tu sa spui 'da iubi, ai avut dreptate.'
-imi place cand ne uitam una la alta sa vedem care clipeste prima
-imi place cand clipim dupa ritmul muzicii
-imi place cand stam pe geam in sala de fitness
-imi place cand razi, cand plangi, cand taci
-imi place cand esti ca aruncata dupa garla
-imi place cand esti nervoasa
-imi place cand ma iei in brate si ma strangi tare tare de tot, iar eu iti spun cu tarie, incruntata: 'strange-ma cat poti ca nu ma doare'
-imi place cand ne tavalim pe saltea si ne electrizam
-imi place cand ma trezesc cu o ventuza d'aia puternica
-imi place cand imi spui 'te iubi iubi'
-imi place tot la prietenia asta
Te iubesc si o sa ramai mereu, aici, inlauntrul meu, indiferent de ceea ce o sa faci.

Un comentariu:

  1. Te iubi iubi.
    enorm:x.
    Si nu.mi vine sa cred ca atat de repede am ajuns atat de apropiate.:x

    RăspundețiȘtergere