luni, 23 martie 2009

Dupa titlu nu se pune punct

Dupa titlu nu se pune punct. Si spun titlu pentru ca era abia inceputul. Abia ne croisem planul pe care urma sa`l parcurgem impreuna. Punct si de la capat.

S-a sfarsit, e ca si cand as fi rupt o bucata din mine... Pentru ca tu esti mare parte din mine si din viata mea de zi cu zi. N-as fi vrut sa fie asta finalul... Stiam ca un happy end n`avea sa fie, dar nici chiar asa ..ma doare ca suferi...cand ai plecat erai constient ca nu o sa mai fie la fel fara mine. O sa vina ziua sa platesc pentru fiecare lacrima de'a ta... Plansul este o slabiciune, nicidecum un mod de a te descarca sau o necesitate. Nu am putut fi asa cum ti-ai dorit..si niciodata nu o sa pot. Nu poti sa ma zugravesti si apoi sa ma invelesti in culori si sa`mi dai viata. Eu sunt doar un pion intr`un joc de sah numit viata...As vrea sa iti spun atatea, as vrea sa pot fi acolo sa'ti sterg lacrima ce se naste din ochii tai blanzi, isi duce viata brazdandu`ti obrajii si moare pe buzele tale calde. E pentru prima oara cand ma gandesc la mine, sunt egoista...simt asta din adancul meu...nu regret, insa imi pare rau..doua stari diferite..as putea sa schimb lumea asta, dar de maine voi fi asa cum am vrut sa fiu odata ..tare! Iti multumesc... Am sa iti multumesc pentru atatea, cel mai important iti multumesc pentru zambetul pe care mi l`ai pictat cand nu aveam nicio cale de iesire din intunericul ce ma chinuia...din curentii oceanului ce ma afunda spre adancuri...inca o data imi pare rau...cred in destin ..ceea ce imi da de gandit si ar trebui sa iti dea si tie..viata ne rezerva multe... asta`i prima cadere... apoi urmeaza alta... si apoi alta... si apoi vei iesi invingator... e mult pana la capat... e mult cum au fost si acea distanta imensa dintre noi pe care am urat'o dintotdeauna..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu