luni, 23 martie 2009

iti multumesc.

iti multumesc ca datorita tie exist
iti multumesc ca ma faci sa zambesc in fiecare zi
iti multumesc ca m-ai invatat ce inseamna sa iubesti cu adevarat
iti multumesc ca m-ai ajutat sa trec peste tot ce a fost greu
iti multumesc ca m-ai invatat sa sper
iti multumesc ca existi
iti multumesc ca ma incalzesti cu mainile tale calde cand afara e frig
iti multumesc ca nu uiti sa ma intrebi 'cum se simte puiu?'
iti multumesc ca ma ierti pentru fiecare aberatie pe care o scot din gura
iti multumesc ca ma impaci cand pun botu
iti multumesc ca ma intelegi
iti multumesc ca ma mangai cand ma doare burtica
iti multumesc ca ai rabdare cu mine
iti multumesc pentru ca imi iei apararea
iti multumesc pentru ce facem joia si vinerea:))
iti multumesc ca ai ras cu mine cand mi-a fost bine
iti multumesc ca rostesti numele meu mai frumos ca oricine
iti multumesc ca nu consideri niste tampenii lucrurile care imi plac mie
iti multumesc ca nu te superi cand sunt cu fundu` in sus
iti multumesc ca m-ai facut sa plang pentru ca m-ai intarit
iti multumesc pentru toate lucrurile pe care le-am facut impreuna si pentru cele pe care le vom mai face
iti multumesc ca atunci ma simt mica tu ma faci sa ma simt mare
iti multumesc ca ma lasi sa te iubesc asa cum stiu eu
iti multumesc pentru 'da lov plus'
iti multumesc ca ai impartit cele mai speciale momente cu mine
iti multumesc ca te enervezi pe mine cand vorbesc urat sau nu te ascult sau nu mananc tot caci asta imi demonstreaza ca tii la mine
iti multumesc ca ai incredere in mine
iti multumesc ca n`ai plecat de langa mine cand imi era mai greu
iti multumesc ca imi citesti postarea
iti multumesc ca nu te`ai schimbat[sti tu]
si pur si simplu, iti multumesc ca esti TU!

Un comentariu: