luni, 16 martie 2009

drumul spre regasire.


14.09.2008
4:26

A venit si ziua asta mult prevestita. Ma simt atât de goala pe dinauntru sa stiu ca nu mai esti al meu, ca nu te mai pot atinge, ca o sa te vad si o sa vin spre tine, iar tu o sa-mi intorci spatele, ca nu ma mai iubesti sau poate nu m-ai iubit niciodata. Nu am fost vreodata singura care conteaza si nici nu cred ca voi fi. Am ajuns sa nu te mai pot scoate din minte, sa te visez si atunci cand nu dorm.. si spun 'visez' pentru ca eu imi visez viata, pentru ca vreau sa mi-o pictez asa cum imi convine si de fiecare data esuez. Stiu ca odata si odata ceea ce scriu acum o sa ajunga la tine, iar tu o sa citesti daca vrei, acum.. sau poate niciodata.

Nu pot sa îmi imaginez cum acea pernita pe care ti-am luat-o de ziua ta va ajunge uitata pe sub pat pâna ce va fi aruncata în cosul de gunoi în timpul curateniei de primavara si as muri sa stiu ca acel tablou care îti va arata mereu drumul spre mine va sfârsi într-o cutie de carton ce va fi uitata în pod si care sa fie gasita peste câtiva ani fara a mai tine minte de la cine e si mai ales ce sa faci cu el, rama prafuita si geamul tabloului aratand ca o panza de paianjen.

Toate cuvintele odata rostite acum se vor întoarce înapoi la mine, se vor juca in mintea mea, vor alerga prin sufletul meu si vor ramane inlauntrul meu, pentru ca, cu siguranta, nu o sa mai existe un altul caruia as putea sa spun ce ti-am spus tie. Toate acele zile împreuna, înfruntând întreaga lume vor fi cuprinse doar într-o pagina de caiet, o pagina de ganduri, iar toate acele soapte pe care le mai am si acum in minte pentru ca îmi umpleau ziua si ma faceau sa ma calmez într-un final vor disparea, vor fi din ce in ce mai putine si mai lipsite de viata, iar ce este cel mai rau este ca ne vom da seama de asta abia când ele nu vor mai fi aici, iar ziua va fi lunga, sobra si goala, toate lucrurile mici ce odata ne faceau sa zâmbim, acum vor trece neobservate, pâna chiar si inima va ajunge sa se întrebe de ce mai bate.

Vor fi zile în care îmi va fi atât de dor de tine încât nu voi mai vrea sa ma ridic din pat, zile in care ma voi topi ca nu esti langa mine sa ma incurajezi, zile în care mi-as dori atât de mult sa îti spun ca te iubesc, zile în care te voi suna din greseala ca apoi sa-mi dau seama de ceea ce fac si sa inchid repede, sau cel putin acela ar fi pretextul meu pentru a-ti mai auzi macar o data vocea. Stiu ca azi noapte ti-am spus sa vorbim pentru ultima oara, iar tu mi-ai spus ca nu poti ca sunt ai tai in bucatarie. Nu voiam decat sa aud ca nu ma mai vrei, decat un 'lasa-ma in pace' in loc de 'te iubesc', decat un 'uita-ma' in loc de 'sa te gandesti la mine'. Acum si umbrele aruncate in camera mea sunt triste si alearga disperate spre a gasi in loc mai bun. Poate tu ma mai ai in minte, sau cel putin in adancul sufletului iti pare rau ca m-ai lasat asa. Nu pot sa ma obisnuiesc cu gandul ca te-am pierdut, insa stiu ca esti acolo undeva... nu stiu de ce spun 'pierdut', pentru ca nu poti pierde ceva ce n-ai avut. Totul a fost undeva in mintea mea. Speranta mea de a fi impreuna era hranita de imaginatia mea. Si mereu imi spun:'cum ar fi fost daca...'.Nu-mi doresc altceva decat sa te stiu fericit cu ea, pentru ca da, exista o alta. Sper ca aceasta mica decizie luata la miezul noptii sa te ajute in vreun fel.

Acum, totul s-a terminat, nu mai am dreptul sa îti spun ca te iubesc... de fapt, am dreptul sa iubesc pe oricine, dar nu mai am puterea. Sa mai iubesc o data ar insemna sa lupt si sa pierd...
__________________________________________________________

Si acum trebuie sa reiau firul povestirii. Asa e cand pui punct inainte sa se termine. Drumul spre regasire a fost dur, dar a meritat. Iata ca lucrurile au revenit la normal, iubirea a revenit la forma initiala sau poate acum s-a format pentru prima oara din partea lui. Nici eu nu stiu, dar nici nu conteaza asta prea mult. Acum totul e bine, sunt linistita ca stiu ca ma iubesti si ca esti aici, langa mine, cand o sa am nevoie de tine, sa ma incurajezi, sa ma impaci, sa ma faci sa radiez de fericire si sa ma faci sa ma simt iubita. Acum pot spune ca traiesc o viata fericita, pentru ca traiesc un vis ce s-a implinit.

Te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu