luni, 16 martie 2009

dor de noi.

Stiu ca nu voi putea scrie nimic din ceea ce simt sau vreau sa spun initial pentru ca nu am cum in momentul asta , nu stiu ce si cum sa spun, nu stiu ce simt dar voi incerca, dar daca stau sa ma gandesc nici macar nu stiu de ce si pentru cine fac acest post, tu daca il citesti te va face doar sa fi si mai indiferent decat esti acum si pe altii nu ii intereseaza asa ca nu prea ar avea rost, probabil il scriu pentru mine, pentru a ma descarca sau nu stiu...

Oricum, imi va fi dor de zambetul tau
Imi va fi dor de tot ce tine de tine si de cum arati
Imi va fi dor de acel sentiment din fiecare zi
Imi va fi dor de pielea si mirosul tau
Imi va fi dor sa tip la tine 'hai ma puiiuuu' cand ma tachinezi
Imi va fi dor sa te trimit la culcare
Imi va fi dor de cum ma intrebi de ce nu te cred cand imi spui ca ma iubesti
Imi va fi dor de privirea ta
Imi va fi dor sa te pup pe nas, iar tu sa te scuturi ca un pisoi
Imi va fi dor de clipele in care tremuram din toate incheieturile, iar tu ma incalzeai
Imi va fi dor de clipa in care am izbucnit in plans cand mi-ai spus prima data 'te iubesc'... si stiu si acum, era 6 august 2008 ora 3 si 19 minute.
Imi va fi dor de acel 'neata puiu' din zilele in care te trezeai tarziu
Imi va fi dor sa ma strangi in brate pana imi trosnesc oasele
Imi va fi dor de acel 'te voi iubi' pe care il spuneai mereu inaintea mea
Imi va fi dor de 'tu esti sefa'
Imi va fi dor sa-mi spui: 'ia'ma'n brate' sau 'pupa'ma'
Imi va fi dor de toate cuvintele tale
Imi va fi dor sa'ti las semne pe gat
Imi va fi dor sa ma intrebi 'te gandesti la ce ma gandesc si eu?'
Imi va fi dor de gafaiala
Imi va fi dor sa iti spun 'te iubesc' in fiecare minut
Imi va fi dor sa stai cu ochii inchisi si sa te intinzi cu buzele spre mine
Imi va fi dor de toate acele seri in care vorbeam pana adormeam
Imi va fi dor de diminetile in care ma trezeai cu un mesaj
Imi va fi dor de locul nostru
Imi va fi dor sa-ti infigi mana in paru' meu
Imi va fi dor de 'te gandesti la ce ma gandesc si eu?'
Imi va fi dor de respiratia ta apasatoare
Imi va fi dor de replica 'vei pune bot?' sau 'cap in gura?'
Imi va fi dor de cineva care sa imi spuna 'mami'
Imi va fi dor de TOT ce am facut impreuna
Imi va fi dor de pisoiu meu
Imi va fi dor...

Oricum, pot fi mai patetica de atat ?
Nu prea cred, stau si imi plang de mila pe un articol de blog.
Scriu doar ganduri rascolite. De ce? Pentru ca tu esti esenta vietii mele si nu imi pot imagina cum ar fi fara.
Ce prost mai face ca mine, sa stea jumatate de zi dupa ce s-a hotarat ca s-a terminat si inca sa spere ca totul va fi bine, ca se va rezolva, ca totul va trece ?!
Da, stiu, am primit deja prea multe “incurajari” de genul si m-am saturat de ele, imi vine sa imi sparg monitorul si sa ma bag sub plapuma. Dar si acolo ma vei urmari si nici acolo nu voi avea mintea limpede, vei fi in gandul meu la orice ora din zi si din noapte. Si... nici nu mai stiu ce voiam sa spun initial, dar nu conteaza.
In fine, acum e putin cam tarziu dar o sa continui sa scriu despre tine, despre noi, despre momentul in care a fost prea tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu