vineri, 13 martie 2009

prietenie fumata.

Suntem cu totii obisnuiti sa traim intr`o lume care depinde intotdeauna de altceva sau de altcineva. O lume care asteapta. Ce asteapta? Presupun ca binele si fericirea. Iubirea? Nu.. Nu conteaza pentru toti. Pentru mine conteaza. E minunat sa iubesti o persoana asa cum este ea, inzestrata cu calitati si defecte, atuuri si slabiciuni. Dar suntem superficiali si vrem ca totul sa fie cum vrem noi. Stiu ca si eu o data voiam sa schimb pe cineva. Mi-am dat seama ca nu poti schimba o persoana doar pentru ca asa vrei tu. Si nici ea nu se poate schimba pentru tine. Probabil ca pentru putin timp se va purta altfel, dar asa nu o sa se simta in largul ei. Nu o sa mai fie acceasi persoana. Cu totii avem prieteni, unii carora nu le vedem adevarata fata o viata intreaga sau poate ca nu vrem sa o vedem, altii care chiar ne vor binele si noi nu ne dam seama. Tu? Tu prin felul tau de a fi nu o sa ai decat putini prieteni buni, niste vecini cumsecade si multi cunoscuti. Am avut o prietena pentru o zi. 27 noiembrie 2008. Intr`o zi am cunoscut-o, in aceeasi zi i-am dezvaluit totul despre mine, mi-am deschis sufletu` in fata ei si tot in ziua aceea ne-am si despartit. Un singur lucru i`am ascuns, iar ea, ca o prietena buna ce`mi devenise, si`a dat seama. Am tacut si mi`am aplecat capul spre podea. Treceam printr`o perioada grea. Drumurile noastre s-au intalnit cand aveam cea mai mare nevoie de cineva. A fost singura care m`a inteles. Ce mi-a spus? Mi-a spus ceva de genu':"Lasa`l asa. Nu trebuie sa`l schimbi tu. Simpla ta prezente il va face sa se schimbe singur. O sa iti dai seama mai tarziu.". Acum realizez ca avea perfecta dreptate. Azi, totu' e bine.. doar ca.. nu mai stiu nimic de ea. Sper ca intr`un viitor apropiat sa o pot vedea din nou macar pentru o zi. O zi a noastra.

[Iti multumesc ca ai fost prietena mea. Poate viata nu o sa ne mai dea sansa de a ne intalni din nou.]

Un comentariu: