duminică, 8 martie 2009

I hate this part.

Zilele astea am fost pusa la incercare de un prieten. Spun eu.
Viata e importanta pentru toti, mai importanta decat orgoliul, ura sau alte d-astea. Stiu ca odata mi-a spus cineva sa nu iau viata in serios, ca oricum nu o sa ies din ea vie. Ei bine, atunci de ce ne este data sansa de a trai? De ce unii vor sa-si ia viata? De ce nu il mai recunosc pe X? De ce s-a schimbat atat de mult? Pentru ce? Pentru persoana iubita? Pentru a arata altora ca e ambitios? Pentru a lasa in urma doar lacrimi si pareri de rau?
Incercand sa-l trezesc la realitate, sa-i deschid ochii, el o tinea una si buna.."ma omor!".. mi-am zis.. ce rost are sa-l bat la cap cand el tot ce vrea face.. "X..asa nu se mai poate.. nu o poti astepta la infinit fara sa faci nimic.. si oricum sti prea bine ca nu se merita!"..cand am vazut ca nu se poate..i-am zis.."o mica decizie luata la miezul noptii sper sa te ajute in vreun fel..".. dupa 2 minute.. primesc mesaj.. "m-am gandit mai bine. nu o sa fac asta."
Am rasuflat linistita, m-am asezat pe perna si ma gandeam.. Nu are rost sa-ti iei viata.. e cel mai de pret lucru .. Traieste-ti viata asa cum iti este data.. caci toate se repeta.. dar viata NICIODATA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu